Bra till slut....

Efter att grabbarna kommit iväg idag la jag mig och sov en stund till.....Jag var nästan svimfärdig då. Sov kanske 45 minuter och det var välbehövligt. När jag vaknade kändes det bättre och jag har haft en fin förmiddag =)
Nu har jag precis väckt en ledig dotter...Slarvmamman glömde väcka henne tio som hon ville men jag tror hon var rätt nöjd ändå ;) Nu har vi precis beställt studentmössa till henne....490 kronor =O Är det klokt...för en mössa.... Jaja, det kan hon ju vara värd......Min älskling.
Snart ska jag in i duschen en vända och sen får jag väl utnyttja dagen på något vis. Är ett par saker jag behöver fixa. Men först nykokt kaffe =)



Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Skönt att det känns lite bättre nu då och visst förstår jag att du behöver kaffe.....hoppas att du får en skön och varm dusch...

Kram

Postat av: Anna

Hej gumman..jag kommer inte ens ihåg när jag köpte min student mössa? Va nog på hedenhös tiden...

Önskar dig en fin dag! Pözz.....

2008-12-17 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback