God morgon...

Det är ju märkligt att jag aldrig kan sova...... Var ju uppe halva natten men ändå vaknar jag åtta. Nu har jag så klart huvudvärk. Kanske kan jag sova en sväng senare idag.
Julafton förflöt lugnt här hemma som vanligt..... Massor av god mat och senare godis. Jag känner mig fortfarande uppstoppad ;) Jag fick några jättefina julklappar så jag måste ju ha varit snäll i år =)  En jättefin tavla med Marilyn Monroe på av min bror och hans sambo, presentkort på massage och världens finaste armband av mina barn....Det var alldeles underbart fint med en kärleksförklaring till mamma inristat i det. Bild kommer senare.... Jag hade i alla fall väldigt nära till tårarna när jag öppnade det......
Nu ska jag minsann ha en kopp kaffe ;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Godmorgon, antar att du hunnit minst 1 panna kaffe redan, kul med så fina klappar...

Julkramar

Postat av: ejmis

God fortsättning!

2008-12-25 @ 11:49:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Nettan

Här var det också en mysig julafton med många skratt och julklappar.

Vilken gullig julklapp du fick av dina barn.



Ha en jättebra dag !

2008-12-25 @ 15:17:53
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback