Jäkla dag....

Känner mig halvdöd idag..... Har knappt ork att gå mellan vardagsrum och kök ju. Det är nog en sak jag måste ta tag i nu som jag glömt....
Mina jäkla B-12 injektioner. Det känns nämligen ungefär som då jag blev sjuk första gången fast då var jag ju ännu sämre. Men själva trötthetskänslan och mattheten är densamma. Den gången hade jag ett blodvärde på 50 och var väl i det närmsta död ;) Jaja....jag ska kila iväg till vårdcentralen på måndag...idag är det för sent.
Jag får helt enkelt ligga i soffan och slöa hela dagen......Hoppas bara jag mår lite bättre i morgon för då jobbar jag heeela långa dagen och natten..... Får väl proppa i mig en bunke B-12 tabletter och hoppas på det bästa =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Skönt att bara slappa i soffan....

Kram

Postat av: Åsa.S

du skall vara rädd om dej!!!



Kram...

2008-12-12 @ 15:55:36
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback