Jo minsann....

Det blev en långpromenad idag för mig....Ibland är det skönt att gå alldeles för sig själv. Tror jag var ute och gick i över en timme.....Sen gick jag direkt till solariet men där var upptaget så jag fick sitta och vänta en stund. Nya rör var där så det tog bra meddetsamma =) Har inte solat på flera veckor nu och det är rätt skönt att ha lite färg i alla fall.
Nu har jag precis ätit lite rester från julmaten och det var ju också gott men hu vad magen känns tung av den maten... Jag vet att jag visst skulle kunna gå upp en del i vikt men det är lika jobbigt för en smal människa när magen putar som det är för en icke mager. Det stör mig jättemycket att jag är mager som en skrika över revbenen och bröstpartiet men att magen putar...Ser ju inte klokt ut.... Tur jag snart ska börja träna för då kan jag lägga på mig ett par kilo och kanske ändå ha ganska platt mage...... För jag kan hålla med om att det ser sjukt ut att vara så mager som jag..... Men hjärnspöken är inte så lätta att göra sig av med.
Nu ska jag ta mitt kaffe med mig in i soffan och bara slappa =) Hoppas ni har en skön juldagskväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback