Lat lördag...


Här blev inte mycket gjort denna förmiddagen... Suttit i telefon i timmar och surrat..... det var trevligt förstås =) Men man kanske skulle ta tag i dagen. Tror jag ska ta en kopp kaffe nu och sen ta en varm, skön dusch.... Kan behövas känns det som. Sen tror jag att jag måste ta tag i rentvätten som ligger och väntar på att få komma in i skåp och lådor. Känns som att jag behöver aktivera mig lite. Inte bara sitta på häcken och göra ingenting. En ovan känsla faktiskt...Att jag vill göra något =) Jag som är latheten personifierad ;) hehe.....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag fick oväntad energi idag och har faktiskt julstädat.

Postat av: LillaNisse

Flera timmar i telefon, det är väl dyrt det....det där med duschen lät mysigt, jag gillar en lång varm och skön dusch också...

Kram

2008-12-07 @ 00:13:12
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback