Men åh....

Jag tycker inte om julen..... Det var likadant förra julen. Alla är så upptagna med sina liv så det uppdateras inte i blogglandia. Jag som inte är speciellt mycket för att fixa och trixa har ju som vanligt all tid i världen att sitta vid datorn. Jaja, visserligen har jag inte skrivit mycket idag men det beror på bloggtorka =)
Stora sonen har sovit hos en kompis i två dagar nu...Han kom hem för en stund sedan och redan är en annan kompis här och ska sova hos oss i natt.... Det är kul att han har någon att umgås med, blir lite mindre datorspelande då =) Så i natt är vardagsrummet ockuperat av två stora tonårsgrabbar..... Bara hoppas de kan hålla sig lugna så det går att sova här hemma.......
Nu ska jag nog kila ut i köket och griljera min färdigkokade julaskinka =)


Fast bara på låtsas ;)
hehehe......


Kommentarer
Postat av: Ann

God kväll söta frun!

Ja det är lite lamt i bloggvärlden denna årstid..eller denna stundade helg ska vi säga:))

Postat av: soffie

mmm gott med julskina vi gjorde vår i går ,

ha en riktigt Härlig GOD JUL!!!

2008-12-22 @ 20:53:04
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Men, talar du om att du sover i tv-rummet i den här bloggen, förresten titta på bilden som S har i bildbloggen som hon tillägnat dig...

Puss och kram

2008-12-22 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback