Piggmedel....

Jag har börjat ta rosenrot...... Har tagit det i tre dagar nu så jag väntar på effekten =) Ska ju öka ork och sänka stressnivån i kroppen....  Det ska även ge bättre koncentration och jag läste nånstans att den ska kunna minska ångest. Låter kanske för bra för att vara sant? Jag vet att jag provade för en del år sedan men då glömde jag att ta dem regelbundet så det var kanske därför jag inte märkte något. Tjejen i hälsokostaffären sa i alla fall att på henne hade de en mycket uppiggande effekt och fick henne att städa =O Hehe...Kanske inte hade skadat att få den effekten ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

God morgon!!



Rosenrot är bra. Tycker jag iaf...

Betolvexen då? Har du tagit den?

Postat av: Anna

Tack för tipset om jul länkarna.

Låt oss veta om Rosenrot fungerar, jag har också hört det men man vet ju inte..

Kram

2008-12-20 @ 10:17:57
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Rosenrot ska ju vara bra mot en massa saker....kul att höra om det stämmer...

Kram

2008-12-20 @ 16:41:17
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback