Så är det...


Satt ner en stund för att vila...Ja, jag har börjat städa =) Har många tankar i huvudet nu om dagarna. Kom in på
LillaViolas blogg och läste vad hon skrivit där.... Att kämpa som mamma. Plötsligt fick jag tårar i ögonen och kände mig faktiskt bra..Jag har kämpat för mina barn...Jag har gjort något bra att vara stolt över.
Sen reser jag mig upp.....Råkar slänga ett öga på frysdörren. Där, där hänger en magnet som jag haft i minst 10 år. Konstigt, men inte förrän just nu såg jag den "på riktigt"..... Just nu betyder den väldigt mycket för mig. Det måste vara ett tecken.... först får jag styrka av Viola i min mammaroll och sen ser jag denna gamla slitna magnet som jag aldrig sett egentligen.......

Vad det står på magneten???
Tre små ord.......
"Följ dina drömmar".



Jag citerar LillaViola:
"Jag vet nu att det finns ett värde i min existens......"


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Okey, bra...men följer du dina drömmar? tycker jag läst det nån annanstans också...

Kram

Postat av: Lillaviola

Ja,vi måste slå oss själva på bröstet och säga sanningen ingen säger. Vi gör ett bra jobb! Ett JÄTTEbraJobb!

Tusenkram

2008-12-04 @ 21:38:51
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback