Slut på lugnet....

Då var det slut med ensamhet här hemma..... Eftermiddagen har jag i alla fall tillbringat i lugn och ro. Tittat lite på TV, surfat och sovit...Hehe, jag vaknade av min egen snarkning =) Jag mår något bättre nu men är trött som attan. Har precis ätit lite ostpaj och kalkonkött som var kvar sen igår men jag började nog må illa igen nu känns det som. Fy fasiken vad jag avskyr att må illa. Vill inte över huvut taget spy....Det är det värsta jag vet. Men jag är rätt bra på att hålla det inne...... Just nu känner jag mest för att gå och sova så det kan bli i morgon.....Då är jag ledig så det finns tid att fixa och trixa inför jul....Ska väl fixa julmaten med kan tänka.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Okey, det var väl skönt så länge det varade? Hoppas att du snart mår bättre...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback