Sorry....

Förlåt förra inlägget eller vad man ska kalla det..... Fick ett gråtanfall men hade väl egentligen ingen anledning att lägga det i bloggen. Men gjort är gjort...... Känns bara lite töntigt ibland ;)
Men nu är jag hemma från jobb i alla fall och har röjt undan lite i köket. Snart ska jag fixa lite makaroner med köttfärssås tänkte jag....Ska bli gott. Får bara kolla när folket behagar komma hem. Just nu är det bara jag och stora grabben.... Kanske får vi äta ensamma för jag är skithungrig =)

Puss till er....


Kommentarer
Postat av: Ann

Det är din blogg hjärtat! Då FÅR man vara ledsen med!

Postat av: LillaNisse

Man kanske inte känner sig så ensam om man delar med sig av sina känslor....det är okey...om du är okey...

Kram

2008-12-08 @ 19:43:48
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback