det bidde hyrfilm....

image1955


Japp, vi gick i samlad trupp ner till videobutiken och hyrde film.......... Apocalypto tror jag den heter, jag bara slötittar då jag inte är så road av film..... En rolig och samtidigt otäck sak hände när vi gick dit. Sönerna gick lite före oss och då kom ett gäng ungdomar. En kille började gå mot sönerna men när han fick syn på oss vuxna vek han av direkt..... Vad hade hänt om inte vi var med? Klockan var bara nio..... Konstigt att man inte vill släppa ut sina barn?
Så var det dagens steg då......6512 blev det idag...... Inte jättebra men jag tycker jag gått mycket =O


Kommentarer
Postat av: Socrate

Uschiamej vad dumt det kunnat bli...tur att inget hände. Man får sig en tankeställare av sånt...
Barnen är ju A&O och ALLT och VIKTIGAST I LIVET!
UJ, vad man lider när nåt händer dem. Och inte behövs det så himla mycket heller...

NÄ, NU SKA HÄR SOVAS...hoppas jag...

Natti natti säger vännen Socrate

Postat av: Borthy

Jag ligger också väldigt risigt till med stegen idag, jag har suttit alldeles för mycket på baken på jobbet i natt. kram

2008-02-21 @ 01:52:46
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback