hej....

image2005


Tisdag morgon och jag mår något bättre idag..... Tack och lov. Gårdagen var mest bara elände och jag hade ingen lust att sitta vid datorn. Förresten känner jag att min blogg blivit lite tråkig med alla dessa eländesinlägg...... Så det var inte mycket lönt att skriva mer här igår för det hade bara blivit sådant =)
Japp..... om två eller tre timmar ska läkaren ringa mig =O. Håll nu alla tummar för att jag står på mig.......
Lite svårt känns det idag när all smärta sitter i huvet =/.  Jag ska skriva en lapp snart med alla olika "fenomen" jag har i kroppen, så kan jag ju inget glömma =)
Hoppas alla får en fin dag =) Kram....


Kommentarer
Postat av: christel

Här e en som håller tummar o tår för dig i dag när doktorn ringer..Klart att du står på dig..O glöm inte krya på dig oxå..Kram Christel

Postat av: Gabbi

God morgon vännen!! Va skönt att det där samtalet äntligen blir av!! Ta nu upp ALLA symtom..Å du Ha en helt underbar tisdag me..
Kramen

2008-02-26 @ 07:11:31
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Satu

Ohej gumman och godmorgon!

Oj vad jobbigt,med ont i kroppen,men viktigt att proppsa på sig mot läkare för dom försöker vifta bort saker,så ge dig inte!!!!
Det gör väl inget om din ton vart nere i blogge,du skriver ju i dit tmående,se på mitt gnäll..haha kanske därför så få kommenterer! hahah

Nu kaffe och jättemångakramar till dig gumz!

upp med hakan och mangla doktorn idag! Använd din kvinnliga *urkraft*

puss

2008-02-26 @ 07:15:08
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: ejmis

God morgon!
Att skriva en lapp är en bra idé, hoppas det går bra!
Kram!

2008-02-26 @ 09:48:38
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback