hemma nu =)

image1984


Höll på att lyfta från marken när jag gick hem från jobb...... Var det inte denna helgen våren skulle komma? Tyckte jag läste det nånstans =/. Men här stormar rätt rejält får jag väl säga och det är ganska kallt...... Jag ska dock tillbringa dagen inomhus så mig gör det inte så värst mycket ;). Maken och lillkillen ska på kalas idag, så jag och stora grabben blir själv hemma ett par timmar... Skönt =) Känner inte för att åka med, för det är ju jobb i morgon igen och vill vila idag.

Bilden är lånad av :
Evan




Nähä... Ändrade planer =/ Inget kalas, för där har de maginfluensa.... Det var den lugna dagen det =(


Kommentarer
Postat av: Christel

Usch ja där rök den lugna dagen...Bättre det än o komma hem med influensa...Blåser kraftig här oxå, hade oxå fått för mig fint väder med mycket sol i helgen, kanske i min dröm...Ha en o dag kram Christel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback