hemma...

image2023


Jädrans stress hela tiden... Springer fram och tillbaka efter jobb =/. Men nu är jag hemma =) Sitter och väntar på pizzorna.... maken och dottern fixar det. Fast stackars jag får sitta och sörpla i mig välling =(. Vågar inte utsätta tänderna för pizza..... Det får vänta ett par dagar till. Det betyder att jag inte får tårta heller =O Prinsesstårta....... Jaja, jag har väl mig själv att skylla =). Ni anar inte hur min mage knorrar och har sig efter dessa tre dagar med flytande föda...... Konstant hela tiden knorrar det och jag känner det också =O. Obehagligt.... Nä, nu kommer de nog snart. Ses =)

image2024



Kommentarer
Postat av: christel

Ja lite längre blev det med sovandet idag, jag håller med, lugna fridfulla ensamma mornar e bara så gott...Tycker synd om dig...ingen pizza o ingen tårta.....Va rädd om dig nu Kram Christel

Postat av: Annsingen

Jepp Pittianna är gott det:))

2008-02-27 @ 20:43:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch stackars dig, jag lider faktiskt med dig!!

Grattis med stort barn iaf ;0)

Hoppas ni myser ikväll

2008-02-27 @ 21:43:55
Postat av: maskrosen

va kunde du låta bli att smaka dåååååååååå var du duktig det skulle ej jag kunna... hoppas dagen blev bra för sonen kram

2008-02-27 @ 22:53:14
URL: http://maskroser.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Stackare...
God natt!

2008-02-27 @ 23:04:09
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback