idiotiskt aftonbladet.......



Jag börjar bli trött på aftonbladet och deras plustjänst.... Behöva betala för att läsa deras förbaskade nyheter???? Jag kan faktiskt läsa det på expressen. Men
detta tar egentligen kalkonpriset.....
De berättar om billig tandvård på en plustjänst =O Hallå..... Ofta är det faktiskt folk med väldigt lite pengar som inte har råd att gå till tandläkaren, tror de verkligen att man då betalar för deras pissiga plus???? I vilket fall är inte jag intresserad för det verkade ändå som om det var utomlands och hur billigt blir det då liksom???? Nä, de har inte många hemma på det loftet inte.

image1829

Innan ni börjar kritisera det jag skrivit så, ja.... Jag vet att man kan kombinera en utlandsresa med tandläkarbesök. Men har man råd att åka utomlands så har man ofta råd med tandläkaren. Eller????

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag tror som du.
Tror de billiga tandläkarna finns i baltikum? Lägger då hellre pengar på svenska folktandvården.
Hoppas du haft en fin helg! Kram

Postat av: Karro (felicias mamma)

Hehe, jag gilla detta inlägg!
Varför är folk så tröga o tar betalt för det som unnat dom fattiga?
Kram

2008-02-10 @ 22:35:16
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback