igår...

image2006


Mitt i mina egna smärtor igår fick jag samtal från skolan.... Lillkillen hade sågat sig i fingret =O. Det var bara att bege sig till vårdcentralen där skolsköterskan levererade honom....... Han hade sågat i fingertoppen och genom nageln. De ville sy ett stygn men han vägrade. Jag tycker att ett ärr på fingertoppen gör väl inte så mycket så jag fick dem att bara tejpa.
Nu precis för en stund sedan skulle vi byta stripsen.... han drog själv av dem och sen blev han alldeles vit i huvudet och kände sig spyfärdig. min lilla tuffing.... ville först inte tro på att det var såret som fick han att bli så =) Men sen frågade han mig varför det blev så.... han tyckte det var väldigt obehagligt. han förstod vad jag menade med att man spänner sig för man tror det ska göra ont och de spänningarna kan göra en svimfärdig.
Nu får han vänta en timme innan han sticker till skolan.... För dit vill han =) Vill inte missa sin bildlektion =)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Va du glad för det! Att han vill till skolan menar jag!! Javisst e min nya bakgrund fin, men nu passar ju ite headern..får la be sonen SNÄLLT i kväll!!
Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback