JAG

Hittade denna roliga hos Ansingen


VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
Kämpade med panikångest som jag precis fått för första gången..... Gick på KomVux....Bästa tiden i mitt liv =)


VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?

Jobbade och stod i.......

5 SNASK DU GILLAR?

Choklad.....Helst vit =) Och sega råttor....Sega hjärtan, gelehallon, sega grodor


5 SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Blinka lilla stjärna, i ett hus, en elefant balanserade, bä bä vita lamm, tryggare kan ingen vara =)


VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?

Bli skuldfri =D

3 DÅLIGA VANOR?

Röker
För mycket pepsi
Slösar


5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

Röka
dricka kaffe
shoppa
vara med barnen
blogga


5 SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA?

Knytblus
Minimini kort kjol
Hotpants
Högklackat
Nätstrumpor

4 FAVORITSAKER?

Laptopen
Mina änglar
Cykeln
Mobilen

Känn er fria att använda den =)


Kommentarer
Postat av: babla på

hallo ja ha en bra dag i tvättstugan
men glöm ej att gå ut i solen min vän det behöver du ja det behöver vi alla nu
kramar på dej fick di mitt mail ??? igår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback