jaja...




image1995



Tiden gick ju rätt fort ändå..... Trots att jag var uppe en timme för tidigt =) Nu är det ju snart dags att hoppa in i duschen. Och tro mig.... det är välbehövligt =O. Här sprids det minsann inga angenäma dofter =D. Men inte sjutton känner jag för att jobba idag =(.
Broren min och hans flickvän kommer hit idag och hälsar på. Och jag missar dem =(. De kommer för att hälsa på maken visserligen, för att han hjälpt till med brorsans kök, men hade ju varit kul att träffas. Hoppas de kommer nästa lördag då vi har kalas för barnen =)



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Nope..läget med maken e som innan, han ligger på infektion, å väntas inte komma hem i dag heller..Haha nu kan jag göra som jag vill härhemma, de möbleras om för fullt..nåt jag aldrig får honom till..Men de e klart jag har honom hellre hemma än på sjukan så klart..
Ha en fin dag på jobb!
Kramen

Postat av: Annsingen

Mja tar ju en del tid att skära till och steka. Sedan ska det ju passas så det inte kokar torrt och sedan ska det då fixas med sås och storkok av potatis...Då hade en korvring känts mycket mycket enklare..

2008-02-24 @ 07:42:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback