konstigt...

image1985



Visst är det märkligt...... Jag mådde kanonbra i morse och hade väl inte direkt några större krämpor. Men när jag gick hem från jobb började benen igen =O.  Det tar alltså max sju minuter för mig att gå hem från jobb så det är ingen lång promenad. Men på den lilla biten kändes det som om smalbenen skulle få kramp..... Ja, jag får konstiga kramper i smalbenen...... Kändes nästan som att gå i tuggummi =O Så segt blev det..... Och sen jag kom hem har detta spridit sig till armarna....
Tur att doktorn ska ringa på tisdag...... Hoppas bara att jag har lite ont någonstans just då för annars blir jag så mesig och har svårt för att beskriva känslan.....


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Skriv ner hur du känner, nu medan du har ont!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback