lugn och ro....

image1891


Några timmar i alla fall...... Sen är det jobbdax igen =) Men nu ska jag bara lata mig ett tag. Har redan hunnit lasta in i diskmaskinen och den står nu och brummar för fullt. Inte likt mig =/.
Duktigt irriterad jag är på skolan förresten.... Stora sonen har ett tag haft problem med en lärare men jag har trott att det börjat bli bättre.... men jag har förstått nu att hon antagligen utsätter honom för kränkande behandling =O Fy fasiken vad jag är arg....... Fick reda på en del detaljer av sonen i går kväll och mailade genast mentorn.... Har ännu inte fått svar men jag ger dem chansen att fixa det på detta vis annars går jag först till rektorn och om inte det hjälper så är det en anmälan till skolverket som gäller.............. De är hela tiden på mig om att sönerna är på andra barn och jag kämpar med det, men hur ska jag få dem till att fatta om vuxna beter sig så?

image1892




Kommentarer
Postat av: ejmis

Vuxna ska ju vara förebilder!!! Morrrrr.... =(
Styrkekram!!

Postat av: Linda

Hej
Hur gör man för att få en liten figur vid rubrikraden där man skriver inlägget???
får inte ihop det ha ha ha
/ Linda

2008-02-15 @ 11:06:40
URL: http://vildamammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback