nähä...




image1810


Nu är vi där igen..... Att jag inget tar mig för.... Här har inte hänt ett enda dugg i dag. Jo, jag var ner och köpte cigg.... Men det var ett nödvändigt ont =/. Jag har mest bara tryckt i mig vad ätbart jag kunnat finna här hemma =O. Till sist blev det att jag geggade ihop en chokladbollsröra och åt direkt...... Nu är jag sur på mig =(. Blir alltid så när jag är deppig... bara äter och äter till det inte finns något kvar att äta.... Jag kommer förmodligen att sitta kvar här om ett par timmar med.... Kommer inte loss. Största skillnaden är att jag förflyttat mig från köket till soffan =) Skönare så...


image1811



Kommentarer
Postat av: Annsingen

mm ibland har man låga daagar och då måste man ha det tror jag...Själv har jag egentligen hur mycket som helst att göra men orkar inte just nu...Kommer få stressa sedan istället..så typiskt..

Postat av: jenny

Hej! Besök gärna min blogg och bli medlem i gratisgen via min länk! Hoppas du har en trevlig dag =)

2008-02-08 @ 14:46:40
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback