när jag ändå håller på =)

Kör en till då....
Hittade hos
Annsingen häromdagen men orkade inte då......


image1798


Höger- eller vänsterhänt:
 Höger
Humör just nu: Inget speciellt humör...neutral =)
Favoritgodis: Choklad... helst vitt

Är det nåt du absolut inte äter: Bönor....Tvi

Kläder just nu: Joggingbyxor och rosa jättetröja
Musik just nu: Ingenting
Vad sa du senast: JA.....
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Medeltiden.. Offcourse
Sommarplaner: Slappa...

Är du bra på matte:  Njaäe.. Jag klarar vardagen
Fisk eller badkruka: Badkruka...
Saft eller alkohol: Pepsi......

Längd och vikt: 1,78.....ca 65 kilo....
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Mina tre barn......
Spelar du nåt instrument: Kan spela tryggare kan ingen vara på piano =)
Morgon- eller nattmänniska: Morgon...
Sparare eller slösare: Slösare!!!!!

Vem är viktigast för dig: Mina barn....
Bästa film: Vet jag väl inte =/
Tror på liv på andra planeter: Velar fram och tillbaka
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Gud nej..
Har du några homosexuella vänner:  Vet ej
Tror du på mirakel: Jo....
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på... oftast
Ser du på kärleken som ett misstag: Njaäe....ibland kanske =/
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Det räcker tack...

Bio eller promenad: Promenad...
Är du kittlig: Ja...
Snarkar du? Gör jag väl...
Rädd för insekter? Näää
Äckligaste insekten: Hm..
Största svaghet:  Cigg
Det här är jag bra på: Teckna, sy, laga mat... Mycket=)

Bästa bok? Har läst såå himla många bra böcker...

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ja Annsingen, osynlig hade väl inte varit så dumt =)
Chips, morötter eller godis? Chips o godis...
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nää, bloggar...

Har du nån flickvän/pojkvän? Jahadå..

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har tatuering.....

Stökigt eller välstädat? Välstädat vill jag ha det men det är inte min verklighet =)
Gungar du på stolen? Njä....
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Åh, fy bubblan nej....
Vilken hand håller du gaffeln i? höger och vänster ????
Hur många syskon har du? 4
Vad är du mest rädd för? Döden =O
Saltar du på maten? Ja...om det behövs..
Gillar du att sjunga? Japp...Hellre än bra =)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och ungdom/ barnsjukvård. Vet ej varför....

Anser du att du är stark? Klart jag är =D
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Hickar????
Har du komplex och för vad? Ja... Varierande. Gillar inte min skrynkliga hud =/

Röker du? Jo

Snusar du? Blörk....
Använder du knark? näe
Kaffe, te eller inget? Kaffe....

Har du en besatthet?  Har jag säkert....


Kommentarer
Postat av: Li

ååå, vit choklad är så himla gott, speciellt på jordgubbar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback