övertrött...





image2042


Nä, några kläder och böcker blev det inte idag..... Men däremopt en brun hårfärg som ännu inte hittat vägen till mitt hår =/. Trött som attan är jag efter att ha jagat runt hela dagen..... Handlat till kalaset i morgon, i två affärer. Så hårfärgen lär få vänta till i morgon bitti........ Nu sitter jag i soffan och känner mig gråtfärdig av allt som hopar sig över mig och låter maken städa. Tycker inte det är kul när allt skit kommer när det är tänkt att man ska vara ledig. Vill kunna njuta ju, men nu oroar jag mig för att få ihop nästa vecka...... Massa fel blir det och jag vet varken ut eller in. Fast jag lovade mig själv att koppla bort det till på måndag så det ska jag försöka göra =). Bara så svårt när stressen gör mig gråtig..... menmen, nu är det ju let´s dance =)

Vad gör ni?




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Förstår precis hur du käner... Men du, det som inte går att göra något åt nu, kan du ju vänta med att gräma dig över.
Ha nu en fin helg!
KRAM

Postat av: Sessan

Vad har satu hittat på nu då??? Jag kommer heller inte in!!! Gjorde det för någon timme sedan jo...

Jag känner så väldigt med dig vännen, försök bara andas lungt, ta en ting i taget osv
Jag vet! Super svår när det är kos i topplocket.
Men försök:

Stor kram

2008-02-29 @ 22:26:14
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: christel

Lugn o fin nu...Ta en sak i taget....så brukar det gå bra eller hur...Nu e det helg o jag hoppas att du kan o får ta det lugnt på söndag ialla fall...Stor kram på dig från mig /christel

2008-02-29 @ 22:27:43
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Annsingen

God morgon min vän! Inget kul att känna så! Försök stressa av.Vet! Lättare sagt än gjort! KRAM!

2008-03-01 @ 06:11:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback