röd tråd....

image1737


Det här med att färga håret och att aldrig vara nöjd går som en röd tråd genom hela mitt liv =). Alltid har det funnits något jag velat ändra på...... Lättast är ju då att färga håret. Och det har jag gjort massa gånger sen första gången då jag var fjorton............ Vet ni? Jag var först med att bleka en bred slinga i luggen på 80-talet =). Strax efter blev det modernt och prinsessan Stéphanie av Monaco hade det;) Ja, hon var stor på den tiden......I alla fall så tål  nog mitt hår allt man kan tänka sig, för aldrig att det mått dåligt. Se bara på dagens prövning.......... Håret är mjukare och lenare än det varit på länge =). Bara hårbotten som är lite öm..... Som om det satt en stram gummimössa på huvudet. Jag har aldig varit rädd för att det skulle misslyckas för jag skulle inte tveka att raka av mig håret om det behövdes..... så konstig är jag..=D
För övrigt kommer bild på Simpsonhåret i morgon... Orkar inte fota nu =)


image1738



Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag hade också den bleka slingan i luggen på 80-talet och mitt hår har också fått stå ut med det mesta och klarat det...lika vi är vännen ;)
Kram!

Postat av: Annsingen

Å den hade jag glömt....slingan:)))

2008-02-01 @ 22:53:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: ono

haha, ojdå

ha en bra kväll!

/R

2008-02-01 @ 23:04:15
URL: http://overnout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback