trött....

image2031


Oj, vilken oerhörd trötthet som plötsligt bara kom över mig..... Mitt i allt känns det som om jag inte klarar av att hålla ögonen öppna =(. Jag som måste väcka stora sonen och sen ta en dusch....... Just nu är jag inne i en period då jag i det längsta undviker att duscha =O. Äckligt va? Det känns som ett oöverstigligt hinder att ta sig över bara att få av sig kläderna.... För att inte snacka om att duscha, torka sig, klä på sig och sminka sig........ Jättejobbigt är det. Men eftersom jag ska jobba idag också känner jag att en dusch är ett måste. Men som sagt så sitter det långt inne =O. Och inte blev det lättare nu när denna förbaskade trötthet trillade över mig =(.
Nä, jag får ta mig i kragen och putta in mig själv i badrummet nu =)


Kommentarer
Postat av: maskrosen

kramisar på dej min vän här kommer jag med positiva vibbar till dej jag kan jag kan har satt in en almanacka själv ja så nu ger jag dej en jätte kram som har hjälpt mej
in duschen bara det är varmt o gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback