TV-kväll....

image2033


Sitter här och tittar på "du är vad du äter". Kommer på mig själv med att känna en oerhörd likhet med tjejen som är med idag...... Det här med frossandet te.x. sådan är jag, fast det var värre förr om åren..... Då kunde jag köpa hem tre liter glass och två liter coca cola, sen satte jag i mig allt på en gång.... Eller jag köpte fem frallor och räksallad som jag smällde i mig på noll tajm =O. Sen vill hon inte visa sig i baddräkt och det är det värsta jag med vet.... Sonen kom in just när hon sa så och då frågade han mig om det var som jag =O Snacka om att det inte går att dölja något för sina barn =). I alla fall tycker jag att jag har blivit bättre på att kontrollera mig i mitt ätande. Jag tillåter mig inte att gå över en viss vikt och jag försöker verkligen att undvika frossandet..... Men ibland faller jag genom och frossar kanske en veckas tid....... Jaja, jag är konstig....Men det kändes verkligen att se sig själv i denna tjejen.

Förresten....Visst var Anna Skipper ovanligt snäll idag ?


image2034



Kommentarer
Postat av: Satu

åååh,jag missade det!

Men du är ju smal idag,så det är bra du stoppar frossandet efter den veckan iallafall ch inte faller tillbaka. Hur mkt var det du gick ner totalt,det var väl rätt många kilon?

Tänkte bara säga godnatt gumman! Sov så sött!

Postat av: maskroser

hallo ja va bra att du hoppade in i duschen och du tack för att du tycker att jag kan ha de gott nu sov gott jag jobbar inatt men vi syns kramar

2008-02-28 @ 21:46:20
Postat av: Åsa.S

Det missade jag...
God natt med dig! =)

2008-02-28 @ 22:07:37
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja, jag blev förvånad hur snäll hon var idag..:-)

2008-02-28 @ 22:09:36
URL: http://wildros.blogg.se
Postat av: sweetmama

Ja jag såg också programmet och kände igen mig från tiden då mina barn var små. Då passade jag också på att frossa när barnen lagt sig. Det har satt sina spår kan jag säga. Har några kilon jag kämpar med just nu.
Och han var snäll i programmet eller hur !?

2008-02-29 @ 10:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback