två kilo.....




image2039


Ja, lite "nytta" ska man väl ha av sina kassa tänder =). Denna veckans flytande föda har resulterat i två kilos viktnedgång =). Och tro mig....det behövdes. Från december har jag nämligen gått upp sju kilo. Jag tror och hoppas visserligen att tänderna börjar återställa sig nu så jag i alla fall kan äta en god räkmacka i morgon på kalaset =D Förresten tror jag aldrig att min mage varit så här uppblåst som den är just nu =O. Den är verkligen konstant gasfylld........ Bara jag inte exploderar ;)


image2040




Kommentarer
Postat av: Annsingen

Japp kommer alldeles för sällan dessa dagar. Mne man får njuta då dom är här:))

Postat av: maskroser

hej på dej jahaja nu är du på G attbli vår fin i håret
kul att fixa till sej och du var ok att gå ner ett par kg om jag kunde det ja tanter gör så gott de kan de tuggar allt kramar på dej

2008-02-29 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback