beslut....

image1614


Jag har just tagit beslutet att det blir ingen kurs för mig idag....... Har förbaskat ont i skulderbladen och nacken och det strålar ut i armen så jag orkar inte sitta en hel dag. Får väl kurera mig med en varm vetekudde så jag kan gå på kursen som är i morgon.... Som tur är så har jag redan flera gånger under min "karriär" gått liknande som idag (ergonomi) så jag kan ju det mesta..... Lite ironiskt är det dock att jag skippar ergonomi för att jag har ont=). Så jag blir ledig idag ändå och det är sååå skönt.....

image1615

Kommentarer
Postat av: Gabbi

God Morgon..Haha..du har legat i ser jag!! ;) Aj då, låter inte bra det där med värk som flyttar på sig?! De ska du kolla opp!!! Krya på dig!!
Kram

Postat av: Mia

Usch vad jobbigt att ha så ont :-(
Krya på dig!
Kram

2008-01-22 @ 07:50:27
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Satu

Åh godmorgon!=)

nemen BLÄ för värk!!

Många tröstande kramar!

2008-01-22 @ 08:28:38
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback