det bidde tomt......




image1577


Här sitter man så i sin ensamhet på jobbet............ Alla ville gå och lägga sig klockan nio=O. Nog för att jag tycker det är skönt om de lägger sig tidigt när jag jobbar, men detta är ju löjligt ;). Vill ju inte lägga mig nu men det är så himla trist att sitta här alldeles ensam =(
Jaja, det får väl gå det med..... Undrar om det blir någon storm i morgon? Skåne har bara fått klass 1 varning så det blir väl inte så hemskt. Lillkillen och jag ska ta tåget till kusinerna i morgon....... Fyraårskalas ju. Och jag vill inte åka iväg om det är överhängande risk för storm för då kommer vi kanske inte hem igen=/. I tidningen stod det att det värsta skulle dra över småland........ Och där är jag inte=)
Nä, nu får jag väl uppdatera mig lite i bloggvärlden............

image1578




Kommentarer
Postat av: Soffie

Kikar in hos dej!
Fin blogg du har!
Godnatt å trevlig helg!!!

Postat av: mia dh

Lika tråkigt gäng här hemma, ja treåringen måste ju så klart få sova men mannen i huset har nannat kudden han med. Ha de så kul du med:)

2008-01-18 @ 22:49:50
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback