fortfarande ström =D

image1450


Ännu så håller ledningarna i schack här........... Hoppas det fortsätter på det viset=). Stter med kaffe nu och funderar på att dra mig in i duschen.......Men det är segt. Jag är en av få som hatar att duscha..... Tycker det är omständigt och kallt..... Tråkigt och ett nödvändigt ont helt enkelt. Tro nu inte att jag är en skitgris för det är jag inte..... gör ju vad jag måste=) Fast det är trist.
image1451

Jag tycker inte heller om att bada..... Badar jag i badkar så får jag garanterat ett panikanfall när blodcirkulationen kommer igång av värmen och badar jag ute eller i badhus så bara fryser jag..... Jag hatar vatten helt enkelt. Och jag ska vara kräfta =O.
Jaja, så´n é jag.......

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kunde väl ha gått ed på att jag lämnade en kommentar här hos dig inatt!!! Men jag var nog ganska trött, gissar jag!

Du är precis min raka motsats vad gäller vatten... jag kan bada och duscha hur mycket som helst! Jag njuter i fulla drag... men inte på simhallen! Jag gillar inte att simma... sitter antagligen i sedan jag var liten, och höll på att drunkna!

Ha en bästa dag, min vän..

Varma kramar..

Postat av: Satu

OJ. Jag är precis tvärtom. Jag älskar vatten. En härlig renande känsla inbefinner sig hos mig. Vatten i alla dess varmare och ljusaste former.Ljudet av det. Ångande.Genomskinligt hav. Turkost hav. Turkiskt bad. Badkaret fullt med skumbad.Duscha HETT och länge.

Men däremot gillar jag inte djupt vatten,och inte mörkt vatten.

2008-01-04 @ 12:26:09
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Jag är också kräfta, och jag älskar vatten!
ha det gott1

2008-01-04 @ 14:12:32
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Borthy

Det var knepigt? Att duscha och bada är mitt livselexir! Varmt så det ångar, så hela kroppen mjuknar och slappnar av! Hur kan man inte uppskatta?

2008-01-05 @ 19:40:10
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback