fy bubblan....



image1555


....Vad jag avskyr att försova mig och till på köpet vaknar jag exakt den tiden killarna ska vara i skolan =/. Lite sura miner blir det allt här men de kan ju inte bara skylla på mig...... De har faktiskt själv alarm men vaknar inte av det utan förlitar sig helt på mig. Snacka om att jag skämt bort dem........
Jag är rent groggy idag,  det är minsann inte bra att behöva stressa rundor direkt man kommer ur sängen. Det är ju därför jag alltid går upp en timme innan någon annan ska upp..... Behöver ju lugnet.
Nu är alla iväg i alla fall och jag kan koppla av lite innan jag ska till jobb. Vet ni vad jag missade idag? Jag hade tvättid klockan sju =O Jag orkar inte stressa ner där med så jag hoppas det finns en ledig tid i morgon annars är det kris, för här finns inget rent ju.......



Kommentarer
Postat av: babbla på

hej gumman det var ingen bra morgon ni fick ,men så blir det ibland så ta det med ro ingen far ju illa av det bara gått att få sova lite till och det är glömt innan solen går ner så ta det Lungt Kram på dej

2008-01-17 @ 10:00:32
Postat av: Gabbi

Jag e ju som vanligt trött nu för tiden, så mina barn får klara sig själva på morgonen, går sisådär, idag kom dom inte upp föräns halv 8, å fick stressa..
Hoppas att du får tvättid i morgon då..
Kramen

Postat av: Anonym

Publicera ej.

Hej Anicka!
Nu går det frammåt hos mig. Allt är mkt ångestfullt men det går väl ändå ganska bra men jag är trött. Har i dag köpt en lägenhet. Kram från S

2008-01-17 @ 17:52:43
Postat av: ejmis

Att behöva kliva upp och börja stressa direkt det brukar tyvärr sitta kvar i kroppen hela dagen =(

2008-01-17 @ 18:13:11
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mija

Det verkar som om hela bloggvärlden är trötta den här veckan.. Jag med... har sovit APDÅLIGT hela veckan.. Vi får vila ut i helgen..

Kramen!

2008-01-17 @ 18:45:09
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: babblapå

hur gick det det var väl lungt sen eller skriver till dej igen det jag skrev förut till dej så står inte Babbla på därför kollar jag nu Kram

2008-01-18 @ 00:49:15
URL: http://barnhemsbarn.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback