jag är trött....



HEJ, HEJ

image1632


Urk och blöäää, vilken dryg dag...... Och i morgon väntar ännu en =(
Det är jobbigt att sitta hela dagen och pyssla med sådant som inte intresserar en. Vi ska inte tala om allt jag ätit idag.... Visst är det superbra när det bjuds, men för mig som bara brukar äta ytterst lite blev detta i mastigaste laget. Frukost klockan tio.....Bullar och kaffe, lunch klockan tolv..... potatis med oxbringa och pepparrotssås och därtill världens salladsbuffé. Sist vid tretiden var det kaffe och kaka.....Kära tider =O Jag känner mig tio kilo tyngre än i morse =D.
Ska försöka bortse från att det bjuds i morgon och ta lite mindre mat då....... Det är ju lätt så att när det finns där så tar man för mycket..... Gratis är gott =)

image1631



Kommentarer
Postat av: ejmis

Sådana där sitta-och-lyssna-och-äta-hela-tiden-dagar
brukar påverka min mage också =/

Postat av: Borthy

Jasså? Är det kurs och fortbildning kanske? Låter trevligt och låt dig väl smaka, Njut! kram

2008-01-23 @ 18:25:02
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback