morgon....igen.


God morgon vänner....

image1671


Idag när klockan ringde var det fullständig förvirring i hjärnan =/. Kändes som om jag försovit mig.....trodde det var vardag ju. Tog ett par sekunder innan jag fattade. Sen blev jag yr och snubblade rätt in i köksfönstret =O. Måste ha sett vansinnigt lustigt ut.... om någon nu sett det.
Känner mig som om jag blivit överkörd av en ångvält eller något. Så jag har väl inte haft världens bästa sömn i natt tror jag =) Det värsta är nästan att jag är alldeles öm i huden nu igen....... Det kommer alltid när jag frossat i godis och liknande, så det är väl ett bevis på att jag inte bör äta det =D
Nåväl.... Slutgnällt nu A. Jobb är det som gäller idag med...... Känner inte alls för det, men det ger bra pengar i kassan =). Vi ses.....

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Japp hoppas jag med! Ha en bra dag!

Postat av: Gabbi

He fin dag på jobb!!
Kram

2008-01-27 @ 08:46:28
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Ulla

Godmorgon! Det känns som om du jobbar jämt. Önskar dig en härlig dag!

2008-01-27 @ 09:52:08
Postat av: ejmis

Ha en bra dag på jobbet!

2008-01-27 @ 11:07:13
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback