morning.........

image1447


Oj, vad segt det var att stiga upp idag då...... Borde verkligen inte sitta uppe till halv två på natten. Himla dumt =). Sen blåser det full storm ute på balkongen så inte är det speciellt kul att vara rökare i dessa dagar.... Idag kommer det folk hit......... Det är makens syster med familj. Och min kära yngsta son ska åka hem från kusinerna idag.... Ska bli skönt att se honom, men ack vad jag blir nojjig när han ska åka tåg själv. Förra gången hade han i alla fall mobilen med sig men den är ju sönder nu....... Tänk ifall tågen blir sena eller inställda=O. Kommer att sitta klistrad vid skånetrafikens hemsida.... Värsta hönsmamman blir jag i sådana situationer..... För fasiken grabben är fjorton år=). Jaja, det är väl min kommande dag i stora drag......

image1448

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Visst är man orolig när barna är ute på egen hand, särskillt utan mobil då.
Hoppas inte strömmen går nu då.
Puss & hej!

Postat av: Satu

Och så fortsätter man vara hela livet tror jag ;)

2008-01-04 @ 11:47:56
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback