trött jag blir....

image1474


Hemma igen =O.
Allvarligt så är jag så förbaskat trött på mitt jobb nu.............. Att det alltid ska bli så här. Sitta där ett par timmar och upptäcka att nej, här kommer ingen.
Önskar det var lättare att få jobb för jag hade bytt på studs.......... Även om jag har ett jobb som är självständigt och jag faktiskt trivs ganska bra så är jag ändå trött. Skulle vilja ta mig in i sjukhusvärlden igen=) Jobbade en gång i tiden som barnsköterska på sjukhuset i Malmö. Det var kul..... Jag jobbade lite på BB och en hel del på plastikkirurgens barnavdelning. Har de senaste månaderna kollat upp läget på olika sjukhus i skåne men det verkar inte som om det söks så många barnsköterskor längre=(. Men jag skulle allt bra gärna vilja tillbaka.
Jaja, nu blev man i alla fall ledig ytterligare en dag..........

image1475

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fy!! Å du tycker att jag har det flexibelt ;)!!
Ha en fin dag hemma då!!

Postat av: Borthy

Jättebra!

Vad roligt att du vill in i sjukhus-svängen igen! tyvärr så plockas så många kunniga barnsköterskor bort ju. Kan du kanske läsa in USK? Du har ju massor av härliga mål att uppnå framöver!
En sak som jag inte fattar. Vad då inte kommer någon till ditt jobb? trodde det var ett särskilt dygnetruntboende? Kram

2008-01-07 @ 12:02:25
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Svar: Ja, kommer alltid i februari-mars. Men nu... det är alldeles för tidigt. Jag har kännt det sen strax innan jul, och blir bara så trött...

2008-01-07 @ 12:47:27
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback