trött....

image1601



Urk, vad jag är trött på att alltid ha ont........ Idag har jag förbaskat ont i magen och den är uppspänd som värsta spärrballongen. Äter jag så får jag ont och låter jag bli att äta så svider det.... Vad fasiken gör man då? Sen känns det som om ryggen ska gå mitt av också...... Det finns liksom ingen ände=(
Sen ska vi ju inte snacka om alla olika kroppsdelar som till och från domnar bort för mig...... Känns helt sjukt. Tänk dig en tandläkarbedövning som håller på att släppa....... Så känns det. Just nu i ena benet och en bit av ena armen. Sen flyttar det sig......... Och jag då, som liksom aldrig blir färdig att gå till läkare.......


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Men gud vad läskigt det låter... har du sökt läkare för det???

Postat av: ejmis

Klart du måste gå till läkare min vän, så där kan du inte ha det. Kram!

2008-01-21 @ 18:37:50
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback