tummarna ur ändan....

......fick jag äntligen. Går och väntar på utredning på lillkillen angående ADHD och i höstas vid telefonintervjun blev det sagt att han skulle kallas innan jul. Men inte har vi fått någon kallelse=O. Blir så trött på det eviga väntandet... I alla fall ringde jag just BUP för att höra hur det går och de ska kolla läget och sen ringa tillbaka. Det är ju läge att påbörja hans utredning nu då stora sonens utredning snart är färdig.......... Hade minsann inte orkat fara rundor med dem båda två samtidigt=/. Nu hoppas jag bara att det går undan.......... Vill ju ha hjälp!

image1521

Kommentarer
Postat av: Malin

Så typiskt, denna eviga väntan, vad det än gäller! Sverige i ett nötskal! Hoppas att Ni snart får er hjälp.
Fin sida du har!

Postat av: majsan67

Hej.... det enda som hjälper är tjata, tjata.... tjata igen....
Jag är väldigt tjatig ;), nu räcker det dom ser min fina nuna, eller hör min malande röst, så händer de grejer ;)

Man måste göra sig jäävligt jobbig, tyvärr....
Det ska inte behöva va så, det jobbar jag hårt på, lite tidningar och tv ska väl förhoppningsvis leda till nån form av förändring :)

Hoppas det gick bra hos tandläkarn.... vi har oxå fått åka hem mången gånger utan att nåt blivit gjort, men nu går det bättre, dom växer dom små liven.....

2008-01-14 @ 09:53:52
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: ejmis

Det gäller visst att ligga på en massa själv för att inte få köa i evigheter =(

2008-01-14 @ 17:36:29
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback