Åke tråk....





Denna dagen går till historian som en riktigt trist dag.... Blähä. Det är grått och trist ute och så varmt att jag väntar på åskan.... Gillar inte åska. Har inget att göra.... Jo, såklart städa men vem i helskotta har lust att städa???? Inte jag i alla fall ;). Sen funderar jag på min bloggning...... Jag tycker det är obehagligt att folk som känner mig läser här och inte säger det. Jag lämnar ändå ut mig något oerhört här och jag skäms inte men vill självklart veta om någon vet...... Vill bara säga att jag vet nästan vem det är........ Nog om det!
Får väl städa ändå =( Något måste jag ju göra........ Fasiken, vill ju bara tjattra med någon.......


Kommentarer
Postat av: Ann

Säger ju det! Du skulle bott nära!!!! :))))

Postat av: Camilliondollar Baby

Synd att de inte gör sig tillkänna, om de läser din blogg. :(



Skulle också behöva städa hemma, men det är ju SÅ boring.



Ha en fortsatt skön dag!



Kram

2008-07-06 @ 13:42:50
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback