Äta- dag.......





Idag har jag haft en äta mycket dag..... Kände redan i morse att jag var både hungrig och sugen. Började dagen med knäckemackor och fortsatte med ett par bitar av gårdagens pizza. Sen inte så mycket under dagen utan två rejäla portioner pasta och sås till middag och sist två jätteportioner glass =). Det känns ganska bubbligt i magen nu.... Är väl all mjölk från glassen kan tänka. Men det är bara idag det ska ätas på det viset..... Fast visst måste man ta sig en rejäl ätardag ibland?
Snacka om att jag är trött idag...... Sitter nästan här och somnar nu.
Jaha... Nu bråkar sönerna om katten =O. Alltid är det något... Vem tycker katten bäst om???? Det är vad de bråkar om......

Kommentarer
Postat av: jayne

ja man måste få ta sig en ätardag....absolut...

Och då ska man NJUTA!!!!!!

ja... du med åren har jag förstått just detta med varför han inte söker kontakt... min ynsgte son gör det.. inte så där hejdundrande, han vill också vara ensam ibland, men han kan ringa och gå hem på eget intitativ till andra.

Ha dte gott...snart kallar sängen.



Ang katten..vi har nu två katter..två barn... ha ha ha

Postat av: ejmis

Klart man måste ha ätardagar!

2008-07-09 @ 23:51:35
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Nu verkar jag inte kunna publicer inlägg...surblogg.se

2008-07-10 @ 06:47:19
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

Ny dag!! Nya tag!!

Kram

2008-07-10 @ 07:23:28
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback