Hemma igen..



Jaha... Då var man ledig ett par timmar igen då =). Hur ska jag slå ihjäl dem då??? Sitter här och är lite förbaskad på försäkringskassan.... Av flera anledningar. För det första har de lurat oss på flerbarnstillägg ett par månader. Jag missade att skicka in en lapp om fortsatt flerbarnstillägg men ringde och pratade med en där som sa att nej... Det är registrerat så det behövs ingen lapp. Detta var i februari..... I april ringer jag dit igen och undrar vad som blivit fel och då helt plötsligt måste jag skicka in lappen...... Sen har det tagit hur lång tid som helst för dem att fixa det. Till råga på allt får jag bara retroaktivt från april.... Trots att det skulle vara från februari. Fick lapp förra veckan om att det var ordnat men inte sjutton kommer pengarna.... Vi går ju på knäna här nu...... Samma sak med vårdnadsbidraget jag sökt.... Har inte ens fått besked på att de påbörjat utredningen... Bara att de mottagit ansökan som jag skickade i början av mars. Detta är nog försäkringskassan i ett nötskal. Om man är återbetalningsskyldig till dem ja då ska det gå undan..... Men om de ska betala ut något så kan det förhalas i alla evigheter. Tvi sjutton....

Kommentarer
Postat av: Anna

Instämmer :( dom är hopplösa emellanåt..snabbt in & sakt ut :(

Kramelikram!

2008-07-21 @ 17:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback