Kväll...


Då var snart denna dagen också slut då....... Snart dags att dra ut maken på en promenad i det vackra vädret =) Försöker få till det varje kväll om vi orkar.....
Annars har väl dagen flutit på.... Gjorde pizza till kvällsmat idag. På fullkornstortillas..... Blev riktigt gott =). Ta bara lite tomatsås på bröden..... fräs upp köttfärs med kryddor och strö över sen lite färsk svamp och lök..... Sist riven ost.  Lätt och gott...... Pratade med stora sonen idag..... Han somnade inte förrän framåt sju i morse och då hade han legat minst fyra timmar och försökt sova. Han får nog snart panik på det...... Jag lovade honom atarax ikväll.... För att få in honom i bättre dygnsrytm. Det är en slags allergimedicin som används som lugnande medel och inte anses beroendeframkallande....Han har tidigare testat det och tyckte det var jätteskönt att kunna somna.... men jag vill inte ge honom det regelbundet. Men ikväll ska vi göra det..... Bara för att det dröjer så himla lång tid att få honom till en läkare som kan hjälpa honom. Nästa vecka börjar han sommarjobba och måste ha kommit i rytm...... Nog om det.
 Ha en bra kväll =)


Kommentarer
Postat av: Polina

Gud vilken härlig blogg du har! har funderat länge men har inte kommit fram till hur man fixar en bild /rörlig bild innan rubriken på ett inlägg, skriv ifall du vill hjälpa!

Postat av: Rebeca

vilken fin layout du har på bloggen, lite avis :D

2008-07-01 @ 22:42:24
URL: http://rebeza.blogg.se/
Postat av: jayne

godmorgon...glömde nämna din header igår ju... va fin den är!!!!

Kul att sitta o pilla...kan jag tänka mig... (TUR jag inte kan ha ha ha ha)

Ha en bra dag..sol idag

2008-07-02 @ 06:57:48
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!Återkommer snart i min bloggmed info om möhippan som gick av stapeln igår...liiiite seg idag om vi säger så.))

2008-07-02 @ 07:23:04
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

God morgon!! =)

2008-07-02 @ 07:35:25
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback