Min mage...



Fasiken... Det är något fel på min mage. Ont som satan gör det och jag blev plötsligt illamående..... Innan ikväll högg det till rejält i levertrakten någonstans.... Fy vad ont det gjorde. Kanske gallan? Till saken hör att jag under flera veckor nu hållt mig till en relativ strikt diet och inte ätit en massa onödigt godis och så, men i ett par dagar nu frossat..... Jag har stoppat i mig allt i min väg och det är inte bra för min mage..... Tyvärr blir jag så när jag deppar... Värsta ätattackerna får jag då och kan inte sluta äta.... Är väl därför jag har så ont nu.... Synden straffar sig ;)


Kommentarer
Postat av: Sessan ❤

Ha ha nej jag började undra om du gått från vettet, utan internett & bara ha grönsaks landet att dutta i LOL

Såg det tom framför mig!!



Puss gumman & fortsätt med dina funderingar, dom skadar ju inte.

Det är nog bra att tänka om då & då.

Postat av: Ida

usch.. låter inte kul... då hoppas jag att du också kryar på dig till imorgon:) kram på dig

2008-07-16 @ 22:30:48
URL: http://idisplidis.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Kan säkert vara så.

Äter man bra kost och drar ner på onödigt fett och socker och sen fossar får kroppen en chock.

Vet att min mage ballar ur direkt om jag fuskar ordentligt när jag haft en period då jag skött min kost.

Hoppas det går över.

Va rädd om dig.

Kram

2008-07-17 @ 19:31:03
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback