Morning...



Måndagen är här..... Sista jobbveckan för sonen =) Och sista veckan för mig innan jag har en veckas semester till... Jag har en jätteduktig son visar det sig. Han var hos bästa kompisen igår.... Han har varit bortrest så det var länge sen de sågs.... Så ringde han hem och frågade om han fick sova där. Jag bestämde mig för att lita på honom att han skulle komma upp idag. Nyss ringde han och sa att han var vaken. Bra, då vet jag att han kommer i väg till jobb =). Jag jobbar också idag.... 10-13 blir första vändan.... Sen tillbaka åtta ikväll för att ta natten =) Rätt jäsigt. Sen jobbar jag onsdag och lördag och sen semester som sagt.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Morning!

I morgon natt börjar allvaret för mig också...

Vad duktig sonen är!

Postat av: Ann

Tackför det raring!

Duktiga sonen! Vad skönt för dej att veta:)

2008-07-21 @ 07:37:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vilken son! Det är sådana saker som gör att man vågar släppa de mer och mer. Delad tur kan inte vara roligt att jobba, som du verkar göra idag. Gör du det ofta?

2008-07-21 @ 07:46:17
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback