Överraskningar...





Ibland blir man överraskad.... Jag blev det idag =). Tog fram mat från frysen och var helt säker på att det var någon form av gryta som jag tänkte ha ris till. Men när det tinades upp visade det sig vara kassler med potatis och sås.... Någon slags gratäng. Men det gick ju också bra =).. Så nu är jag nyäten och mätt..... Sitter och väntar på efter maten kaffet. Egentligen var det väl meningen att jag skulle sätta fräs på dammsugaren nu men jag pallar inte.... Är trött nu på att jag hela veckan fått stå för all jäkla markservice här hemma för att maken hjälper min bror renovera badrum..... Nu tycker jag att det är hans tur att städa lite så jag sparar dammsugningen till honom ;). Det är ändå inte förrän på lördag jag ska ha kalas...... Det var förresten en skön promenad dottern och jag fick innan idag... Gick och satte oss i en park och solade en stund. Nu har hon resnerver stumpan.... Har aldrig flugit förr =). Förbaskat snällt av pojkvännens föräldrar att bjuda med henne =).

Kommentarer
Postat av: Ann

Nu finns inlägg om sonens sjukbesök:)

Postat av: Anna

Hoppas hon får en underbar resa ;-D

2008-07-10 @ 21:18:43
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback