Sängen kallar....



Oj, vad jag är trött..... Somnade faktiskt en stund där hemma innan idag i soffan. Det var välbehövligt =) Men det tog lång tid att piggna på.... Inte förrän nu på kvällen har yrseln och skakningarna försvunnit. Men nu mår jag bra igen förutom att jag är himmelens trött.
I morgon väntar ett eldprov.....
Jag ska med lillkillen till BUP och det är tidigt =O. Jag ska med andra ord få upp honom innan nio.... Hur nu det ska gå. En riktigt morgonsur människa är han. Men oj vad skönt det ska bli att ha något att göra ett par timmar...... Komma ut lite =).
Vet ni.... På lördag firar jag och maken 11- årig bröllopsdag =) Inte illa va? Det ska vi fira med att grilla något gott kött på min nya grill...... Mmmmm, vad gott =)
Nä minsann....
Nu ska jag göra i ordning här och bädda sängen sen ska jag sova =)

Kommentarer
Postat av: Satu

Det låter trevligt med att fira med nya grillen.. hehe och sonen är nog väldigt lik mig på mornarna,dessvärre tror jag det aldrig går över (har inte gjort på mig iaf,som vart så sedan barnsben) JO förresten! Om jag får dricka en kopp kaffe! hehe,du kanse ska testa med en kopp kaffe åt han..asg (nu skojar jag förståss)



puss och sovgott

Postat av: Ann

God morgon!

2008-07-18 @ 05:59:02
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

Lycka till med lillkillen i dag!!

2008-07-18 @ 06:29:21
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback