Slappedag...




Idag har jag mest bara slappat och tagit det lugnt. Fast jag fick den briljanta idén att ta en lång promenad innan jag gick till affären. Inte smart...... Gick nog en halvtimmes tid men det var alldeles för varmt att gå då.... Solen gassade och jag var till sist svimfärdig. Stannade till vid Statoil och köpte en kall pepsi =). När jag gick såg jag ett stort svart rökmoln från ett villaområde...... Sen hördes sirener.... Usch för brand. Det visade sig att ett kedjehus brann för fulla muggar. Stackars dem.
Till mat idag gjorde jag hemmagjorda hamburgare av nötkött..... Jag älskar nötfärs =). Hade fullkornsbullar till och massor av grönsaker och hemmagjord nyttig dressing. Men det var svårt att äta så jag fick ta med kniv och gaffel =). Gick lika bra det...... Snart kommer maken hem..... Han har som vanligt varit iväg och hjälpt broren min med hans badrum. När han har ätit ska jag dra ut honom på en långpromenad...... Lite svalare nu kan tänka.
Vad har ni gjort idag?



Kommentarer
Postat av: ejmis

Vi har haft precis samma middagsmeny idag =)

Postat av: Anna

sooooolat! samt fixat ny blogg :)

2008-07-05 @ 22:10:02
URL: http://comicsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback