Snart sängen....



Har inte alls orkat med datorn idag...... Tänk er jag va =O. Hehehe... Jodå, det finns sådana dagar för mig med =). Det var ett trevligt kalas idag. Fick en jättefin elgrill så nu kan vi grilla på balkongen =). Av min syster fick jag en jättefin hink med stora fina solrosor att ha på balkongen.... Sen blev det lite annat smått och gott =)Enda nackdelen med kalaset var att jag fick någon slags sockerchock... Blev alldeles skakig och yr efter kakorna.
Kom på också att jag ska tacka jättemycket för alla söta gratulationer jag fick här på bloggen igår =) Jag blev jätteglad..... Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig..... Sov gott =)


Kommentarer
Postat av: Ann

God mogon! Kula tt du var nöjd med din dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback