Söndag morgon...



Snart dags för mig att dra ner i tvättstugan...... Maken har redan varit ner och kastat i en omgång tvätt, sen stack han iväg. Idag känns det som om jag blivit misshandlad eller något. Har bannemej ont överallt. Höfterna värker fast jag sitter och när jag går ska vi inte snacka om..... Nacken känns som om där sitter något i vägen.... Stelopererad eller nåt =O. Också benen sen..... Massa klag blir det idag =). Fast jag får ju vara glad att jag faktiskt har mått ganska bra en längre tid nu.... Nästan så man blir lurad att tro att det är på väg att försvinna..... Men tji fick jag =/.. Nåväl..... Det som inte dödar en stärker en... Är det inte så man säger??? Hehehe.... Fint väder är här i alla fall =). Så något att vara glad för finns ju.
Vad gör ni för kul så här på en söndag?



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

I dag blir de röj här hemma tillsammans med maken...sen brassen, fika å Kalmarsundsparken!!

Ha en fin dag!

Postat av: Camilliondollar Baby

Inga planer än så länge!



Hoppas du mår bättre.



Kram

2008-07-13 @ 09:11:38
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Hej! Idag blir det lugnt, om mannen får välja, men jag ska nog få iväg honom på något. Om inte annat för att fika.

2008-07-13 @ 11:02:56
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag ska snart på dop =)

Hoppas du snart känner dig bättre.

2008-07-13 @ 14:06:56
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback