Tankar och funderingar...

Som första projekt här hemma hade jag tänkt skulle bli soffgruppen =) Ni som följt mig ett tag vet ju att vi har tre omaka soffor.... Som dessutom är alldeles sönderslitna. Ska försöka få tag i ett naturfärgat tyg och sen får jag se om jag orkar formsy eller om jag bara gör det som enkla överdrag...... Sen ska jag måla om matsalsmöblerna... Vita tänkte jag och klä om sitsarna =) Sist är det att sy färdigt gardinerna till vardagsrummet... Började ju så duktigt när vi flyttade in men fortfarande är två fönster gardinlösa =O. Gör visserligen inte jättemycket eftersom det är blyglasfönster som är ett konstverk i sig själv, men jag vill ha gardiner där... Ska sy enkla hissgardiner =)


Snygga soffgruppen ;)



Matsalsmöblerna....



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Det tror jag kommer att göra jättemycket!

Spännande att se resultatet! =)

Postat av: sessan ❤

Kan bli skit snyggt att klä om dina soffor, dok är det ju lite jobb men resultatet kommer bli skit bra tror jag.



Dessa interiör bloggarna kan få det att kribbla i renoverings tarmen ;)



Vi har en åker gul soffa i tv rummet. en sån fluffig & fin sak som jag vill klä om i i något ljust tyg men är ju inte vän med symaskinen så jag får nog köpa ett överdrag.......



Njut söndagen & inspirationen



Puss vännen

2008-07-20 @ 12:37:14
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: ejmis

Tror det blir perfekt =)

Önskar att jag också kunde sy =/

2008-07-20 @ 18:30:56
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback