Tjo vad det regnar...



Det öser ner till och från.... Tur jag hade paraply med mig =) Då var det avklarat och nu ska vi inte dit förrän skolan börjat. Fast i gengäld är det ju andra sonen som ska till sitt om lite mer än en vecka.... Ingen rast ingen ro ;). Nackdelen med att ha fått upp sonen tidigt är ju att jag har konkurrens med datorn....Grrr. Så nu är det väl bara för mig att lämna över till honom. Får se om det finns något kul på TV.
Jag fick förresten rolig post idag =). Från
Camilla..... Hon skickade mig en överraskning i form av ett skott från sin "Nattens prinsessa"..... En slags kaktus. Tack gumman =) Sen har jag fått något annat kul från hennes syrra idag med men det vet jag inte vad det är... För stort för brevlådan. Ska hämta det senare... spännande. Hon skickade något som tack för att hon fick en teckning av Kingston...... Tack till dig med =)
Jaha... Nu står grabbhalvan bakom mig och stampar.... Ses ;)


Kommentarer
Postat av: vivan

Hoppas det slutar att regna ...här skiner solen för fullt...och jag behöver inte ha den hela tiden...skickar den till dig...kramiz;)

Postat av: Anna

Vill bara önska dig en trevlig kväll...

2008-07-18 @ 19:23:35
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback